HELMIVILLAKON DIY-KRANSSIPAKETTI






Olen saanut paljon kysymyksiä mistä saanmateriaalia kransseihin. Olen nyt tosiaan innostunut tekemään niitä. Siinä saa ajatukset pois muista elämän osa-alueilta. Koska siinä ei itse ole vielä niin harjaantunut ja virheitä sattuu, niin se oppiminen ja se rämpiminen siinä on just parasta. Olen siis kerännyt kukkia ja heiniä pitkin vuotta luonnosta sisälle kuivamaan, enkä edes ole ymmärtänyt miksi. Ehkä ne on vaan niin kivannäköisiä ja säilyvät hyvin kuivattuna. Niistä olen nyt tehnyt kransseja kaksi edellistä versiota, mutta nyt katsoin instagramista Helmivillakon kranssi-liven (kannattaa seurata heitä myös instassa (https://www.instagram.com/helmivillakko/https://www.instagram.com/helmivillakko/) ja siellä kerrottiin, että on tulossa myyntiin DIY-kranssipaketti, joita on rajallinen määrä. No tottakai minä heti sen tilasin. Siinä olisi vielä ne puuttuvat työkalut mitkä multa on tähän saakka puuttunut kokonaan; eli teräslanka puolassa, kukkasakset ja kukkateippi. Plus tässä oli mukana ohje, teräskehikko ja tuoreita vihreitä havuja. Lisäsin kranssiin tietty omia kuivattuja lisäksi.



Tässä mitä paketista löytyi:




Tässä koko paketin sisältö




Rautalanka puolassa. Tää on oikeasti helpottava tekijä kransseissa, kunhan oikeasti miustaa laittaa rautalangan siihen lukkoon, kun laskee sen takaisin pöydälle ottaakseen seuraabat oksat. Nimimerkillä puola tippui lattialle ja alkoi rullata kaiken pois puolalta :D

Don't do it!






Rautakehikko





Vihdoin omat kukkasakset!





Tää kukkanauha oikeasti helpotti ihan hirveästi vaikka tulikin yksi työvaihe alkuun lisää.





Ja aina kun teen kukkia, mulla on ruokailuhuoneessa aivan älytön sorku. Yritän saada kaiken tehtyä ennenkuin nälkäiset mies ja lapset tulevat kotiin niin ehtisin siivota ruokailupöydän tästä sotkusta :D





Tällainen tuli tällä kertaa:






















Kommentit

Suositut tekstit