INKIVÄÄRI-KURKUMATEE PARAS FLUNSSAJUOMA


Inkivääri-kurkumatee



Sairastin tottakai hiihtoloman aikana Savon reissulla flunssan, ennen tätä korona-aikaa. Kuumekaan ei noussut, mutta flunssan oireet nousi nopeasti ja niiskutus ja yskän oireet pysyi päiviä ellei viikkoja. Flunssan lääkitys ei välttämättä ole tarpeen, jos pärjää kotioloissa. Kokeilin tehdä inkivääristä ja kurkumasta kuumaa juomaa, joka auttaisi oireisiini ilman lääkitystä. Kurkuman ja inkiväärin terveyusvaikutuksia en enää tähän luettele, niitä on netti pullollaan, mutta kurkuma on mulle monen kertaisesti hyväksi. Nivelet välillä kipuilee ilman syytä (mun empiirinen tutkimus on syyksi epäillyt nivelkivuille vehnä) ja kurkumiinin on todettu olevan hyväksi nivelille.


Tämä on helppo:

3 kpl            peukalon pään kokoista  inkiväärin palasta
1 rkl             kurkumajauhe
7 dl              vettä


1-3 tl           hunajaa
tilkka           vaahdotettua kauramaitoa


Kuori ja pilko inkivääri. Lisää vesi, pilkottu inkivääri ja kurkumajauhe kattilaan kiehumaan. Kiehuta n. 15 minuuttia ja anna tekeytyä toiset 15min. Lisää tee kuppiin, lisää maun mukaan hunaja ja vaahdotettu kauramaito. Tästä tuli mun lempparijuoma, juon tätä nykyään muutoinkin kuin flunssan aikana.


Ilomielin kuulen teidän muiden juomareseptejä flunssan aikana? Nyt on varmasti kaikki vinkit raepeen. Pysykää terveenä ja pysykää kotona, ketkä voitte <3 Pus <3



Paras flunssajuoma



Kommentit

  1. Minussa on paljon iloa ja jännitystä, olen torpey clare, ollut tyytyväinen avioliittooni vasta, kun aviomieheni alkoi kuunnella juoruja minusta, että en ole uskollinen avioliittolakeihimme, yritin saada hänet ymmärtämään, että he olivat juoruja ja valheita, mutta hän menetti rakkauden, luottamuksen ja luottamuksen meihin. Joten meistä tuli nagging parit, ja sitten jättää avioero, myöhemmin, me erotimme. Vuosia avioeron jälkeen yritin elää normaalia elämää ilman häntä, mutta en pystynyt, joten aloin etsiä miten saada takaisin entinen aviomieheni, sitten minua kutsuttiin, BaBa ogbogo hieno ja erittäin henkinen mies, joka heitti rakkaus loitsu minulle ja sai EX palaamaan minulle. Olen huolestunut, joten luopun hänen yhteydenpidostaan ​​niille, joilla on suhteita ja avioliittoa koskevia ongelmia, jotta hän voi auttaa suurissa töissä. Sähköposti: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Tai hänen whatsapp-numeronsa ... + 234902018697Ota yhteyttä häneen, katso kuinka suuri ja voimakas hän on. Auttaa myös näissä asioissa ...

    (1) Lopeta avioero.
    (2) Loppumattomuus.
    (3) Onnea Spell.
    (4) Avioliitto.
    (5) Päästä eroon henkisistä ongelmista.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit